A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Пулинської селищної ради

ДЛЯ ФАХІВЦІВ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Лист МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"

Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку


Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку) 

Методичні рекомендації "Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів"


Лист МОН № 1/9-498 від 05.08.2019 "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р." 

Лист МОН № 1/9-462 від 18.07.2019 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році" 

Лист МОН № 1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році" 

Лист МОН № 1/11-9320 від 19.09.2017 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист МОН № 1/9-362 від 03.07.2017 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-385 від 12.07.2017 "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-2 від 10.01.2017 "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами"

Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.2016 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-332 від 29.06.2016 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-28 від 19.01.2016 "Про доповнення до Переліку  навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році"

Лист МОН № 1/9-397 від 18.08.2015 "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016  навчальному році"

Лист МОН № 1/9-280 від 05.06.2015 "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році"

Лист МОН № 416 від 18.08.2014 "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-539 від 08.08.2013 "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами"  

Лист МОН № 1/9-304 від 26.04.2013 "Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2013 року"

Лист МОН № 1/9-273 від 11.04.2013 "Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах"

Лист МОН № 1/9-66 від 31.01.2013 "Щодо організації роботи інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування"

Лист МОН № 1/9-394 від 23.05.2012 "Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2012 року"

Лист МОН № 1/9-245 від 02.04.2012 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист МОН № 1/9-515 від 04.08.2009 "Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах"

Лист МОН № 1/9-491 від 13.07.2010 "Про організацію роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом"

Лист МОН № 1/9-515 від 09.08.2011 "Особливості організації навчально-реабілітаційного процесу у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році"

Лист МОН № 1/9-684 від 05.10.2009 "Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова"

 

НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ І ПРОГРАМИ

Наказ "Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції  "Нова українська школа"

 

ПОСІБНИКИ

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (навчально-методичний посібник)

Навчальний посібник для ЗВО "Інклюзивна освіта"

 

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами

Відеолекція для  вчителів про універсальний дизайн у сфері освіти

Відеолекція для  вчителів про універсальний дизайн у навчанні

Участь батьків у організації інклюзивного навчання

Домедична допомога

Вхід для адміністратора