Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ
Міністерство освіти і науки опублікувало методичні рекомендації для встановлення категорій особливих освітніх потреб та визначення рівня підтримки в освітньому процесі.
МОН надало їх, оскільки набули чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:
- “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р.
- “Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.
Рекомендації допоможуть фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічним працівникам шкіл правильно визначити рівні підтримки, яким відповідають учні з ООП.
Рекомендації для працівників ІРЦ https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2022/01/Metodychni-rekomendatsiyi-dlya-inklyuzyvno-resursnyh-tsentriv-shhodo-vyznachennya-kategorij-typologiyi-osvitnih-trudnoshhiv-u-osib-z-OOP-ta-rivniv-pidtrymky-v-osvitnomu-protsesi.pdf
Рекомендації для педагогів ЗЗСО https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2022/01/Metodychni-rekomendatsiyi-dlya-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osvity-shhodo-vyznachennya-osvitnih-trudnoshhiv-i-rivnya-pidtrymky-v-osvitnomu-protsesi-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osvity.pdf