Через закриття шкіл психічне здоров’я старших учнів погіршилось, а молодших – поліпшилось, – американські вчені
Науковці з Вашингтонського університету виявили, що дистанційне навчання гірше вплинуло на ментальне здоров’я старших учнів.
Про це йдеться в новому дослідженні, пише УП.життя.
Науковці виявили, що психічний стан учнів під час пандемії залежить від їх віку.
Діти старшого віку, які відвідують школу дистанційно, мали більше труднощів, у порівнянні з тими, хто навчаються очно. І навпаки: молодші учні, які навчалися онлайн, мали трохи кращі показники ментального здоров’я, ніж ті, хто відвідували заняття в школі.
Науковці це пов’язують з тим, що старші діти відчувають більше проблем з емоціями.
Дослідники наголошують, що забезпечення доступу всіх школярів до освітніх та медичних послуг має залишатися пріоритетним незалежно пандемії COVID-19.
Дослідження проводили методом опитування батьків. Опитано 2324 осіб із принаймні однією дитиною віком від 4 до 17 років. Серед них:
- 1340 дітей (58%) навчалися дистанційно;
- 415 (18%) – у змішаному форматі;
- 556 (24,1%) відвідували уроки очно.