A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Пулинської селищної ради

Програма тестування під час сертифікації. Громадське обговорення

Дата: 04.02.2022 12:22
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

Міністерство освіти і науки оголосило громадське обговорення проєкту Програми незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Прочитати документ можна тут або нижче.

Зовнішнє незалежне тестування є частиною сертифікації. Воно організовується для оцінювання знань та вмінь учителів початкових класів, що визначенні в професійних стандартах.

Програма тестування поділена на 4 розділи:

  • Управління освітнім процесом:
    • планування освітнього процесу;
    • вимоги законодавства до організації освітнього процесу;
    • оцінювання результатів навчання учнів.
  • Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів):
    • комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови;
    • система теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом;
    • методики навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом;
    • інформатична освіта та цифрове освітнє середовище.
  • Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу:
    • психологічні особливості, самооцінка та особливості становлення пізнавальних процесів учнів молодшого шкільного віку;
    • розвиток емоційно-етичної компетентності вчителя;
    • суб’єкт-суб’єктні взаємини вчителя з іншими учасниками освітнього процесу.
  • Організація освітнього середовища:
    • організація індивідуального, диференційованого та інклюзивного навчання;
    • організація безпечного освітнього середовища;
    • змістове наповнення освітнього середовища.

Докладніше дивіться в проєкті програми: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2022/02/HO.proyekt.Prohr_.nezalezhn.testuv.fakh_.znan_.ta_.vmin_.uchyteliv.PK-ZZSO.01.02.2022.pdf

Пропозиції до документа мона надіслати на електронну адресу: alevtyna.lototska@mon.gov.ua не пізніше 15 лютого.

Попередню програму, затвердили у 2019 році. Вона складалася з трьох розділів та оцінювала менше знать та вмінь.

Нагадаємо, що Міністерство освіти і науки розпочало громадське обговорення проєкту наказу “Про затвердження Порядку проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої освіти, розроблених не на основі типових освітніх програм”.


« повернутися

Вхід для адміністратора