Під час війни ІРЦ мають супроводжувати внутрішньо переміщених дітей з ООП
Під час засідання Кабінету Міністрів України 29 квітня ухвалили зміни до Положення про інклюзивно-ресурсні центри щодо розширення кола завдань на період дії воєнного стану.
Про це йдеться на сайті МОН.
Нові завдання інклюзивно-ресурсних центрів:
- проводити комплексну оцінку та здійснювати системний кваліфікований супровід дітей з ООП, які вимушено змінили місце проживання (перебування) та були зараховані в інклюзивні класи (групи) або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання;
- надавати інформаційну підтримку батькам дітей з ООП щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та одержувати інші додаткові послуги.
У МОН також пишуть, що, окрім всього, документ передбачає створення умов для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму. Під час війни фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з ООП, зокрема й дистанційно.
“Крім того, зміни сприятимуть спрощенню процедури подання документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, а також створенню належних умов для звернення до ІРЦ осіб, які супроводжують групи внутрішньопереміщених і потребують додаткової підтримки”, — йдеться на сайті МОН.
До того ж у міністерстві нагадали, що головне завдання ІРЦ — якомога раніше і якісніше визначити в дитини особливі освітні потреби та надати закладам і батькам рекомендації, які допоможуть здобувачам реалізувати право на освіту. До початку воєнних дій в Україні налічувалося 667 ІРЦ, в яких працювали близько 4500 фахівців.
Нагадаємо, батьків дітей з ООП запрошують на зустріч з експерткою з інклюзивного навчання Ольгою Маліковою.
Уряд змінив порядок організації інклюзивного навчання в садках і школах через війну
Слава Україні!
Героям слава!
Переможемо!